نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

استقبال مردم شیراز از گلبارنژاد با مداحی پیروانی

  • استقبال مردم شیراز از گلبارنژاد با مداحی پیروانی

    به نقل از ایران مسافر:

    بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار پارالمپیکی کشورمان که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو جان به جان‌آفرین تسلیم کرد، در آرامگاه ابدی‌اش آرام گرفت.

    به گزارش ایران مسافر، پیکر مرحوم بهمن گلبارنژاد جانباز جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس که در رقابت‌های دوچرخه‌سواری پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو جان به جان‌آفرین تسلیم کرده بود، روز گذشته در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و طی مراسمی با حضور مسئولان و ورزشکاران تشییع و برای خاکسپاری به شیراز منتقل شد.

    مردم شهر شیراز که از ساعات ابتدایی شب گذشته منتظر ورود پیکر این ورزشکار قهرمان بودند، با وجود تأخیر در فرود هواپیمای حامل گلبارنژاد بی‌صبرانه منتظر ورود پیکر قهرمان‌شان در فرودگاه ماندند و با استقبالی پرشور و بی‌سابقه او را همراهی کردند.

    مراسم تشییع و خاکسپاری بهمن گلبارنژاد صبح امروز از درب منزل آن مرحوم آغاز شد و سپس با همراهی پرشور و استقبال گرم مردم شیراز در محل هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان فارس بر پیکرش نماز اقامه شد.

    در این مراسم همچنین غلامحسین پیروانی از پیشکسوتان فوتبال و ورزش استان فارس به مداحی و مدیحه‌سرایی پرداخت. سپس پیکر مرحوم گلبارنژاد آن طور که وصیت کرده بود در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد و در آرامگاه ابدی آرام گرفت.

    این مراسم با حضور و استقبال پرشور و فوق‌العاده مردم شیراز و همچنین مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری و ورزشکاران و قهرمانان استان فارس برگزار شد و قرار است مراسم ختم این جانباز قهرمان از ساعت ۱۴ تا ۱۶ امروز در حسینیه ثار‌الله شهر شیراز برگزار شود.



:: بازدید از این مطلب : 1148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 | نظرات ()