نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

«ابد و یک روز» بهترین فیلم جشن انجمن منتقدان شد/ واکنش تند حاتمی‌کیا به یک نشریه



:: بازدید از این مطلب : 1623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 1709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ربات خدمتکار ایتالیایی به زودی روانه بازار خواهد شدپریا و میترا

  • ربات خدمتکار ایتالیایی به زودی روانه بازار خواهد شدپریا و میترا

    ربات خدمتکار

    ۲۹ شهریور ۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

    در رباتیک, گجت تی وی

    7 بازدید

    مهندسین انستیتو تکنولوژی جنوا در ایتالیا ربات انسان نمایی را ساختند که قرار است در نقش یک خدمتکار خانگی وظیفه خود را انجام دهد. آر یک (R1) نام این ربات خدمتکار است که طی شانزده ماه با تلاش گروهی به رهبری جورجیو متا ساخته شد و قرار است پس از تکمیل مراحل نرم افزاری، تا یک سال و نیم آینده به بازار عرضه شود و به دارندگان خود به خصوص افراد ناتوان جسمی خدمت کند. در این ویدیو نگاهی میندازیم به این ربات تا ببینیم آر یک به چه صورتی عمل خواهد کرد.

    نحوه ساخت و عملکرد ربات خدمتکار از زبان سازندگان



:: بازدید از این مطلب : 1153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

«فروشنده» نماینده ایران در هشتاد و نهمین مراسم «اسکار» شد



:: بازدید از این مطلب : 1502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

«آتلان»، «مانکن‌ها…» و «ناهید» به جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا راه یافتند



:: بازدید از این مطلب : 1485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

متاسفانه چند وقت پیش یعنی حدود یک هفته پیش از انباری های ساختمون ما دزدی شد همین موضوع باعث شد که به فکر باشیم تا امنیت ساختمونمون رو ببریم بالا همین شد که من شروع کردم به مجهز کردن ساختمون به دوربین و هر چیزی که به ذهنم میرسید به پیشنهاد یکی از دوستان نزدیکم شروع کردم به تهیه دزدگیر ساختمان که دیگه از هر نظر خیالم راحت باشه اولین کاری که کردم این بود که رفتم از یه سری از فروشگاه های دزدگير ساختمان سوال کردم که ببینم قیمت ها چطوره و اینکه خدماتشون رو به چه صورت ارائه میدن که کاملا نا امیدم کردن چون هم از نظر قیمتی بالا بودن و هم خدماتشون خدایش خوب نبود یکی از دوستام بهم گفت که به فروشگاه های اینترنتی هم سر بزنم که ببینم چطوره در قدم اول سایت http://www.mehrgun-system.ir/blog/alarm-installer-places/ رو پیدا کردم سایت خوبی بود ولی متاسفانه دسترسی خوبی نداشت برای من به همین دلیل هم من به جستجوی خودم ادامه دادم تا سایت دزدگير ساختمان ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/anti-theft-system/ رو پیدا کردم همین موضوع باعث شد که من دیگه ادامه ندم و از همین سایت دزدگير ساختمان خودم رو تهیه کنم و تنها دلیلشم پاسخگویی عالی پشتیبانی و دسترسی عالی سایت بود که واقعا به خریدار اطمینان میده که از خریدش مطمئن باشه و با خیال راحت خرید کنه.



:: برچسب‌ها: دزدی از ساختمون که باعث شد به فکر دزدگیر ساختمان باشیم ,
:: بازدید از این مطلب : 1784
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با لباس خنک کننده بدن از سکته مغزی دور بمانید

همانطور که میدانید این روزها با بالا رفتن استرس و فشارهای کاری روز افزون در بحران اقتصادی و اجتماعی آمار سکته رو به فزونی قدم بر میدارد. این مسئله باعث شده تا پیشگامان علم پزشکی به فکر این بی افتند که از روش های مختلف از سکته مغزی پیشگیری کنند. به نظر شما راهی برای پیشگیری هست؟ پژوهشگران انگلیسی در تلاش برای محافظت از بیماران مبتلا به سکته مغزی از آسیب‌های مخرب مغزی، در حال آزمایش فناوری خنک کننده‌ای هستند که دمای بدن بیمار را کاهش می‌دهد و با استفاده از یک لباس خنک‌کننده، این دما حفظ می‌شود.

سکته مغزی زمانی بروز می‌کند که خون رسانی به بخشی از مغز متوقف می‌شود. سکته مغزی می‌تواند با ایجاد یک لخته خونی بروز کند که به سکته مغزی «ایسکمیک» معروف است یا بر اثر پاره شدن رگ خونی در داخل یا اطراف مغز ایجاد شود که سکته مغزی «خونریزی‌دهنده» نامیده می‌شود.
سکته مغزی می‌تواند به جراحت مغز، ناتوانی یا حتی مرگ بیمار منجر شود و اکثر افرادی که به آسیب جدی مغزی مبتلا می‌شوند، به طور کامل بهبود نمی‌یابند. در روش ابداعی محققان که هدف از آن محدود کردن آسیب وارد شده به مغز است، دمای بدن بیمار با چکاندن قطرات یک مایع خنک در داخل ورید به سرعت پایین آورده می‌شود و سپس برای حفظ این دمای پایین، بدن در یک لباس آستردار حاوی مایع سرد، قرار داده می‌شود.
در حال حاضر، به بیمارانی که به دلیل ابتلا به سکته مغزی ایسکمیک در بیمارستان بستری می‌شوند، یک داروی تجزیه کننده لخته خون به نام «ترومبولیز» یا سایر رقیق کننده‌های خونی به منظور حل کردن این لخته خونی داده می‌شود. به عنوان بخشی از آزمایش محققان انگلیسی، لازم است که لباس آستردار برای حداکثر سه ساعت بعد از ورود بیمار به بیمارستان به وی پوشانده شود و در عین حال، دمای بدن وی به حدود ۳۴ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد برسد و به بیمار داروهای حل‌کننده لخته خونی نیز داده شود.
از آنجا که پوشاندن بدن بیمار در یک لباس حاوی مایع خنک نمی‌تواند دمای بدن را به سرعت و به اندازه کافی پایین آورد، بنابراین به عنوان اولین اقدام، یک محلول نمکی بسیار خنک به داخل ورید بیمار چکانده می‌شود.
محققان به منظور جلوگیری از بروز هرگونه آسیب مضاعف، دمای بدن بیمار را در حین خنک شدن بدن وی مرتب کنترل می‌کنند تا دمای بدن بیش از اندازه کاهش نیابد. سپس بیمار لباسی را متشکل از یک جلیقه و دو پد که دور ران‌ها پیچیده می‌شود، بر تن می‌کند تا دمای بدن وی برای چند ساعت پایین نگاه داشته شود.
مایع خنک‌کننده از طریق لوله‌هایی که به یک دستگاه متصل است درون این جلیقه و پدهای ران جریان می‌یابد. پوشیدن این لباس خنک‌کننده، دمای بدن را برای حدود شش ساعت در دمای ۳۴ تا ۳۵ درجه سانتیگراد نگاه می‌دارد.



:: برچسب‌ها: با لباس خنک کننده بدن از سکته مغزی دور بمانید ,
:: بازدید از این مطلب : 1740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خانم مدیر عامل شرکت مهر بازرگان سعید، 50 میلیارد به جیب زد+ عکس

با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران مدیر عامل شرکت بازرگان سعید که اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

مدیر عامل “شرکت مهر بازرگان سعید” دستگیر شد

 پانزدهم شهریور ماه چندین مالباخته با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان با طرح شکایت در خصوص فعالیت شرکتی تحت عنوان مهر بازرگان سعید عنوان داشتند که توسط مدیر این شرکت بنام خانم “الهام . ی” مورد کلاهبرداری قرار گرفتند. 

 

پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “کلاهبرداری” و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 2 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

 

اظهارات نماینده حقوقی مالباختگان

نماینده حقوقی مالباختگان پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “خانمی بنام “الهام . ی” اقدام به تأسیس شرکتی تحت عنوان مهر بازرگان سعید نموده و با انجام تبلیغات وسیع از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و دیگر وسایط ارتباطی ، مردم را به امور واهی و غیر واقع دایر بر توانایی اخذ وام ، مدرک تحصیلی ، مدرک فنی و حرفه ای و …. امیدوار نموده است ؛ متأسفانه موکلین بنده نیز پس از آشنایی با این شخص اقدام به پرداخت مبالغی به ایشان کرده ولی پس از پرداخت پول به این شخص ، وی با وعده و وعید واهی آنها را معطل و هیچ اقدامی برای آنها نکرده و پس از مدتی متواری شده است . 

 

 

 

اظهارات تعدادی از مالباختگان

با آغاز رسیدگی به پرونده ، تعدادی از مالباختگان به پایگاه دوم پلیس آگاهی دعوت و در خصوص نحوه کلاهبرداری از آنها تحقیق شد ؛ یکی از مالباختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” اینجانب در سال 1392 ، از طریق آگهی روزنامه با شرکت مهر بازرگان سعید آشنا شده و پس از صحبت و مذاکره تلفنی در خصوص فعالیت شرکت مبنی بر اخذ تسهیلات بانکی خوداشتغالی با نرخ 4 درصد و به مبلغ 100 میلیون تومان ، در قالب تنظیم قراردادی با خانم الهام . ی بعنوان مدیر شرکت ، مبلغ 5 میلیون پرداخت نمودم ؛ در طی این مدت ( بیش از دو سال ) ، ایشان به بهانه های مختلف از قبیل مجوزهای بانکی و …. زمان پرداخت وام را به زمان های دیگر موکول می کرد تا نهایتا اطلاع پیدا کردم که وی دفتر محل کار خود در منطقه صادقیه را تعطیل کرده است “. 

 

مالباخته ای دیگری نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشت: “در خرداد ماه سال 1393 ، با توجه به اطلاعیه ی شرکت مهر سعید بازرگان به مدیریت خانم الهام . ی ، با شماره تماس درج شده در آگهی روزنامه تماس گرفتم ؛ طی چندین جلسه مذاکره با مدیر شرکت ، ایشان مدعی شد که بواسطه روابط خود در وزارتخانه های دولتی و بویژه سیستم بانکی قادر است تا برای بنده اقدام به گرفتن مبلغ 300 میلیون تومان وام بانکی با بهره بانکی 4 درصد نماید و به این بهانه ، طی چندین مرحله مبلغ 10 میلیون تومان به ایشان پرداخت کردم اما تاکنون هیچگونه اقدامی در خصوص بازپرداخت پول بنده و یا انجام تعهد خود مبنی بر تهیه وام 300 میلیون تومانی انجام نشده ا نهایتا متوجه شدم دفتر شرکت [اینبار] در خیابان ستارخان تعطیل شده است “. 

 

بررسی سوابق شرکت

در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان با بررسی سوابق شرکت اطلاع پیدا کردند که شرکت مهر بازرگان سعید در  اواخر سال 1392 ، در قالب انجام فعالیت های عمرانی و ساختمانی ثبت و تأسیس گردیده اما بر خلاف اساسنامه اش ، مدیر شرکت ( الهام . ی ) با تنظیم قراردادهایی تحت عنوان “قرارداد مشاوره” ، به بهانه اخذ تسهیلات بانکی با کمترین بهره بانکی اقدام به کلاهبرداری از دهها مالباخته نموده است ؛ در ادامه با شناسایی دهها مالباخته ای که بدین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند ، کارآگاهان موفق به شناسایی چندین دفتر تجاری مختلف در مناطق صادقیه ، ستارخان ، میرداماد و خیابان گاندی تحت عنوان شرکت “مهر بازرگان سعید” شدند که هر کدام از آنها پس از مدت کوتاهی از تأسیس خود ، تعطیل و در حقیقت مدیر آنها متواری شده بود.  

5133401_639.jpg

با شناسایی دفاتر شرکت “مهر بارزگان سعید” در مناطق مختلف تهران ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که تمامی این دفاتر به صورت استیجاری بوده و مدیر شرکت اقدام به کرایه آنها در قالب چک های مدت دار نموده و پس از متواری شدن ، تمامی این چک ها از طریق سیستم بانکی غیرقابل وصول اعلام شدند.

 

شناسایی و دستگیری مدیر شرکت مهر بارزگان سعید

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با بررسی سوابق مجرمین سابقه دار بویژه در زمینه کلاهبرداری موفق به شناسایی “الهام . ی” (متولد 1363) به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه کلاهبرداری شدند که در سال های گذشته نیز به همین شیوه و شگرد اقدام به کلاهبرداری کرده و هر بار نیز دستگیر و روانه زندان شده است ؛ در ادامه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده با وجود داشتن چند سابقه در زمینه کلاهبرداری ، دارای مدرک “کارشناسی ارشد” در رشته روانشناسی نیز می باشد. 

 

در ادامه اقدامات پلیسی ، کارآگاهان اقدام به شناسایی “الهام . ی” در یکی از شهرک های تهران در امتداد اتوبان همت غرب کرده اما در ادامه اطلاع پیدا کردند که وی همزمان با تعطیل نمودن دفاتر شرکت خود از این مکان نیز جابجا شده است ؛ سرانجام با انجام اقدامات پلیسی ، آخرین مخفیگاه “الهام . ی” در منطقه مرزداران شناسایی ، وی دستگیر و پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ توسط دهها مالباخته شناسایی و در همان اظهارات اولیه صراحتا به مبالغ چند میلیون تومانی از آنها اعتراف و عنوان داشت که این مبالغ را به بهانه مشاوره جهت اخذ وام از آنها دریافت کرده است. 

 

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” از شیوه و شگرد های رایج مورد استفاده در کلاهبرداری ها بویژه در خصوص خرید لیزینگی خودرو و یا تهیه تسهیلات بانکی با نرخ بهره بسیار کم ، سوء استفاده افراد کلاهبردار از عناوین دولتی و یا طرح ادعاهای دروغین داشتن رابطه با وزارتخانه های مهم دولتی و همچنین سیستم بانکی است که در این پرونده نیز شاهد طرح همین موضوعات از سوی متهم و متأسفانه اعتماد بی مورد دهها مالباخته ، صرفا به این ادعاها و پرداخت مبالغ هستیم “. 

 

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، با اشاره به ارزش میلیاردی پرونده نیز عنوان داشت: ” با شناسایی دهها مالباخته و جمع بندی شکایت های مطرح ، تاکنون ارزش پرونده به بیش از 5 میلیارد تومان برآورد شده که با توجه به ادامه تحقیقات در خصوص پرونده ی اخیرِ متهم و احتمال شناسایی مالباختگان بیشتر ، احتمال افزایش میزان برآورد مالی در خصوص این پرونده همچنان وجود دارد ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد و تحت پوشش شرکتی تحت عنوان مهر بازرگان سعید مورد کلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در منطقه جنت آباد شمالی ، خیابان شاهین شمالی مراجعه نمایند “.

 



:: برچسب‌ها: خانم مدیر عامل شرکت مهر بازرگان سعید، 50 میلیارد به جیب زد ,
:: بازدید از این مطلب : 1629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

جنین دختر میخواهید یا پسر؟

برخی فرزند دختر می خواهند و تمایل دارند نوزادشان دختر باشد برنامه ریزی قبل از بارداری در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و بهتر است به تغذیه و زمان نزدیکی خود را در این زمینه تنظیم کنند و با مشورت پزشک و انجام برخی آزمایشاتن قبل از بارداری به دخترشدن فرزندشان کمک کنند توصیه های بیشتر را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم .

ممکن است که شما هم مانند بسیاری از پدر و مادرهای دیگر، چند فرزند پسر داشته باشید و الان یک دختر کوچولو می خواهید تا برای او لباس های دخترانه قشنگ بخرید یا حتی ممکن است که فقط یک فرزند دختر بخواهید. در هر حال این مقاله با ۱۰ نکته و ترفند به شما در تعیین جنسیت نوزاد دختر در بارداری کمک می کند.

نکته: یش از آن که به ادامه مطلب برویم، لازم است که این نکته را یادآور شویم که ابا این که برخی از نکات معرفی شده در این مقاله، گاهی اوقات نتیجه بخش بوده اند، اما این به معنی تضمین این روش ها در تعیین جنسیت نوزاد نیست.

تعیین جنسیت نوزاد دختر در بارداری

زمان تخمک گذاری خود را مشخص کنید

تنها راه برای اینکه از زمان تخمک گذاری خود مطمئن شوید این است که زمان های تخم گذاری تان را ثبت و یادداشت کنید. بسیاری از پزشکان و بیشتر خانم ها، زمان باروری تخمک را به صورت یک چرخه ۲۸ روزه در نظر می گیرند که در تخمک گذاری در روز چهاردهم انجام می شود. به راحتی می توان گفت که این موضوع برای بسیاری از خانم ها درست نیست و فقط برای درصد خیلی کمی از خانم ها صدق می کند. چرخه باروری بیشتر خانم ها از ۲۱ تا ۳۵ روز متغیر است و زمان تخمک گذاری نیز متفاوت است. بهترین روش برای تعیین زمان تخمک گذاری این است که چرخه خودتان را ثبت و یادداشت کنید. روش های زیادی برای ثبت زمان باروری تان وود دارد اما بهترین و کاملترین روش این است که روزانه دمای پایین تنه خود، غلظت مایع داخل واژن و میزان حساسیت آن منطقه را اندازه بگیرید.

نزدیک زمان تخمک گذاری یا بعد از آن زمان رابطه جنسی نداشته باشید

سعی کنید که در روز چهارن، سوم یا دوم یش از تخمک گذاری رابطه جنسی داشته باشید. نباید نزدیک به روز تخمک گذاری یا کمی بعد از تخمک گذاری مقاربت داشته باشید. دلیل این موضوع این است که مدارکی وجود دارد که نشان می دهد که اسپرم های مولد مرد کوچک و ضعیف هستند و اگر محیط آماده باشد، به سرعت به تخمک می رسند و آن را بارور می کنند. این در حالی است که اسرم مولد زن قوی تر اما آهسته تر است. اگر چند روز قبل از تخمک گذاری مقاربت داشته باشید، احتمال اینکه اسپرم مرد پیش از رسیدن به تخمک بمیرد، بیشتر است و در عوض اسپرم زن که مقاوم تر است، پیروز می شود و باروری را انجام می دهد. همچنین باید ۳ یا چهار روز بعد از تخمک گذاری صبر کنید و سپس رابطه جنسی داشته باشید، چراکه نمی خواهید اسپرم های مرد را وارد محیط رحم کنید.

سبزیجات برای دخترها

مدارکی وجود دارد که نشان می دهد رژیم های اسیدی برخلاف رژیم های قلیایی برای دختردار شدن در بارداری بسیار مناسب تر است. اسپرم مرد در محیط های اسیدی در بارور کردن تخمک پیروز نمی شود بنابراین خوردن غذاهایی که سرشار از کلسیم، منیزیم یا غذاهایی مانند پرتقال ، لبنیات ، سبزیجات مانند اسفناج و بروکلی ، بلغور ، انواع دانه های خوراکی ، آجیل ها، ماست ، پنیر ، بادام ، انواع تت ها مانند توت فرنگی، تمشک و قره قاط و دوری از الکل و مصرف مقدار بسیار کم نمک و کافئین بدن شما را ایدی تر می کند و برای اسپرم مرد محیطی نامناسب تر خواهد بود. این رژیم در دانشگاه ماستریکت هلند آزمایش شد و در ۸۰ درصد مواقع نتیجه موفقیت آمیز داشت. از خوردن غذاهای پرنمک مانند ماهی کولی ، زیتون ، گوشت نمک سود و دیگر گوشت های فرآوری شده و غذاهای حاوی کربوهیدرات مانند نان و کلوچه ها خودداری کنید.

رابطه جنسی عمیق نداشته باشید

پوزیشنی که در هنگام مقاربت انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی در جنسیت فرزند شما دارد. به این معنی است که از آن جایی که اسپرم مرد سریع و ضضعیف است، بهترین پوزیشن برای تعیین جنسیت نوزاد دختر، وضعیتی در رابطه جنسی است که در آن اسپرم مرد دیرتر به تخمک برسد و در زمانی که این مسافت را طی می کند این اسپرم بمیرد. رو در رو، قاشقی و خانم در بالا از جمله این پوزیشن ها هستند. وضعیت رو در رو اسپرم را در معرض هانه واژن قرار می دهد که محیطی بسیار اسیدی است و مسافتی طولانی را برای رسیدن به رحم مهیا می کند. در این وضعیت اسپرم مولد زن که آهسته تر و قوی تر است در این مسابقه با اسپرم مرد پیروز می شود. در هر دو وضعیت قاشقی و خانم در بالا، اسپرم ها مجبور هستند که برخلاف نیروی گرانش حرکت کنند. به طور کلی هر پوزیشنی که در آن مقاربت عمیق انجام نمی شود، احتمال تعیین جنسیت نوزاد دختر را بیشتر می کند.

با ارگاسم خداحافظی کنید

متاسفانه اینطور گفته می شود که ترکیباتی که در دیواره رحم و ورودی رحم تولید می شود، اسپرم را به سمت رحم و تخمک ها هدایت می کند و نهایتا باعث می شود که احتمال تعیین جنسیت فرزند پسر بیشتر شود. برای دختردار شدن بهتر است که خانم ها به ارگاسم نرسند تا کمک بیشتری برای اسپرم های مرد فراهم نشود.

شوهر خود را پیش از رابطه جنسی گرم کنید

مدارکی موجود است که می گوید گرما تاثیر منفی روی اسپرم های مولد مرد دارد. پس شوهرتان را پیش از رابطه جنسی به یک حمام آب گرم بفرستید تا شانس دخترها برای پیروزی با اسپرم های مرد بیشتر شود.

شوهرتان شورت کوتاه  (همان شورت هفتی) بپوشد

اگر شوهرتان شورت کوتاه نمی پوشد از او بخواهید که از این نوع شورت ها استفاده کند. هرچه قدر آلت تناسلی مرد به بدن او نزدیک تر باشد، آن منطقه گرم تر می شود و شانس اسپرم های زن بیشتر می شود.

شکلات زیاد بخورید

بعضی خانم ها و خرافات بر این باورند که خوردن غذاهای شیرین بدن شما را برای دختردار شدن آماده تر می کند.

از تقویم قمری چینی ها استفاده کنید

این تقویم بر اساس سن مادر و ماه قمری زمان مناسب برای رابطه جنسی و مقاربت را تعیین می کند. عده ای هستند که بر روی این تقویم و نتیجه بخش بودن آن قسم می خورند.

وضعیت ماه و فصل ها را بررسی کنید

یک تئوری وجود دارد که می گوید انتخاب جنسیت نوزاد از وضعیت ماه و یون های مثبت و منفی موجود در هوا تاثیر می پذیرد. عقدیده دارند که دختردار شدن در وضعیت ماه جدید و در فصول بهار و زمستان امکان پذیرتر است به این دلیل که تعیین جنسیت نوزاد دختر در یون های منفی بهتر انجام می شود. معمولا امید بر این است که دختردار شدن در وضعیت ماه جدید (وضعیتی که در آن ماه جدید است تا روز قبل از ماه کامل) و فصل بهار و تابستان محتمل تر است.

آیا نکات بالا نتیجه بخش بودند؟ علمی یا عملی هیچکس نمی داند. اما از این مطمئن هستیم که رعایت هریک از این نکات، بامزه و هیجان انگیز است.



:: برچسب‌ها: جنین دختر میخواهید یا پسر ,
:: بازدید از این مطلب : 1806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با اسکن امواج مغز، رازها فاش میشوند

یکی از خصیصه های بارز انسان این است که دوست دارد از همه چیز سر در بیاورد؛ حتی از شخصی ترین رازهای فرد؛ برای همین محققان در تلاش اند که دستگاه های دروغ سنج و … اختراع کنند. در تازه ترین نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه، گروهی از دانشمندان با استفاده از اسکن امواج مغزی تلاش می کنند تا پی به هویت فرد و پنهانی ترین رازهای او ببرند، دستاوردی که تا چند دهه پیش کمتر کسی امیدی به تحقق آن داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات این اختراع را به شما بگوییم.

تحقیقات اخیر دانشمندان دانشگاه فنی تگزاس نشان می دهد که با استفاده از تکنیک اسکن امواج مغزی یا همان EEG معروف، می توان شروعی خبرساز برای نفوذ به دنیای پیچیده، اسرارآمیز و پنهان مغز داشت.
این تحقیقات نشان می دهد که با اسکن امواج مغزی می توان به میزان بیشتری از قشر خاکستری مغز دست یافت و این یعنی برملا شدن رازهای بسیاری که فرد در ذهن خود نگه می دارد.

androidonlinenewsimage

همزمان با ادامه این تحقیقات، نگرانی های زیادی درباره در خطر افتادن حریم شخصی افراد مطرح شده است.
تحقیقات این دانشمندان گویای آن است که سیگنالهای مغزی، دنیای بزرگی از اطلاعات هستند که می توان از طریق اسکن امواج مغزی به آنها دست یافت.
درحالی که چنین تلاشهایی اساسا با هدف توسعه علم پزشکی در جریان است اما دانشمندان از این بیم دارند که تکنیکهایی از این نوع به دست افرادی بیفتد که استفاده های منفی از آن می کنند.



:: برچسب‌ها: با اسکن امواج مغز، رازها فاش میشوند ,
:: بازدید از این مطلب : 1670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بدن با خوابیدن زیاد دچار چه اتفاقی میشود؟

بدن انسان نیاز به خواب دارد و این موضوع را هر شخصی میداند ، اما خواب چقدر ؟ کلاً بین 6 تا 8 ساعت خواب برای هر انسانی کافیست ، ولی بعضی افراد هستند که بالای 10 ساعت میخوابند و شاید از عوارض آن خبر نداشته باشند. ما در ادامه شما را با عوارض زیاد خوابیدن و ضرر آن برای بدن انسان آشنا مینماییم.

خواب نیاز فیزیولوژیک بدن است و باعث بازسازی تعادل جسمی، روحی و حفظ انرژی می شود. ما به طور متوسط در شبانه‌روز به 7 تا 8 ساعت خواب نیازمندیم.

تحقیقات نشان می‌دهد خواب کمتر از 3 ساعت و نیم و بیشتر از 8 ساعت و نیم، احتمال مرگ و میر را تا 15 ‌درصد افزایش می ‌دهد. بنابراین کم‌ خوابی و پرخوابی هر دو می ‌توانند خطرساز باشند. در این میان خواب زیاد اگرچه بیماری نیست، ولی می تواند نشانه بیماری باشد به طوری که افرادی که بیش از حد می‌ خوابند نسبت به سایر افراد، بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌ هایی نظیر دیابت و چاقی قرار دارند.

در اینجا 6 عارضه جسمی و روانی ناشی از خواب زیاد در شبانه روز معرفی شده است :

خستگی تمام وقت : ساعت بیولوژیکی بدن نیاز به برنامه ثابتی دارد. اگر خواب و بیداری تان زمان مشخصی ندارد، کارایی تان را نیز از دست می دهید.درست است که آخر هفته ها و روزهای تعطیل برنامه خواب همه به هم می ریزد اما با این حال باید سعی کنید زمان خواب و بیداری تان را تنظیم کنید. نتایج پژوهش های اخیر نشان می دهند افرادی که ساعت مشخصی برای خواب و بیداری ندارند حتی اگر زیاد هم خوابیده باشند، باز هم احساس خستگی می کنند.

خطر ابتلا به بیماری های قلبی : بیماری های قلبی در حال حاضر علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است و در این میان خواب بیش از 9 ساعت در شبانه روی شانس ابتلا به این بیماری ها را تا 34 درصد افزایش می دهد. در این میان شانس ابتلای زنان به بیماری های قلبی ناشی از خواب زیاد، نسبت به مردان بیشتر است.

افزایش وزن : تحقیقات نشان می دهد کم خوابی به میزان 27 درصد و خواب زیاد به میزان 25 درصد خطر ابتلا به چاقی را افزایش می دهد. مسلما زمانی که شما بیشتر می خوابید، کمتر تحرک دارید و در نتیجه کالری کمتری هم می سوزانید.

خطر ابتلا به دیابت : هر چه افراد بیشتر بخوابند، بیشتر مستعد اضافه وزن می گردند و اضافه وزن مقاومت به انسولین را افزایش می دهد که نتیجه آن نیز افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع دو است. خواب بیش از حد اختلالاتی را در متابولیسم گلوکز به وجود می‌ آورد و حساسیت به انسولین را کاهش می دهد.

کاهش تمرکز : بر اساس تحقیقات انجمن طب سالمندان آمریکا، خواب مزمن و طولانی مدت می تواند تاثیرات منفی بر روی تمرکز در انجام کارهای روزمره داشته باشد.

مرگ زودرس : مطالعات اپیدمیولوژیک در مقیاس بزرگ نشان داده اند که خواب طولانی مدت با مرگ زودرس ارتباط دارد. البته هنوز علت دقیق این ارتباط مشخص نیست ولی ظاهرا التهاب در این میان نقش جدی دارد. افزایش خواب و به تبع آن ابتلا به اضافه وزن و چاقی، التهاب در بدن را افزایش داده و خود عامل خطری برای ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و در نهایت مرگ زودرس است.

افسردگی : خواب زیاد و افسردگی می توانند علت و معلول هم باشند به این معنی که هم افسردگی منجر به خواب طولانی مدت می شود و هم خواب بیش از حد، خطر ابتلا به افسردگی را افزایش می دهد. افراد مبتلا به پرخوابی دو برابر بیش از سایرین در معرض خطر افسردگی هستند.



:: برچسب‌ها: بدن با خوابیدن زیاد دچار چه اتفاقی میشود ,
:: بازدید از این مطلب : 1688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

راهنمایی هایی برای پسر شدن جنین

برای پسردارشدن نوشیدن قهوه توسط مردان و مصرف غذاهای نمکی و پروتئینی توسط زنان توصیه می شود زمان تخمک گذاریو نوع رابطه جنسی نیز فرق میکند و می تواند در پسر شدن جنین تاثیرگذار باشد ارگاسم مادر و پوزیشن هنگام رابطه زناشویی نیز در پسرشدن جنین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

فرزند پسر می خواهید؟ این ۱۰ نکته معرفی شده در این مقاله را بخوانید تا در تعیین جنسیت نوزاد پسر خود موفق باشید.  این مقاله ممکن است که فقط افسانه های زنان بیوه باشد و یا ممکن است که واقعی و درست باشد.

پس می خواهید که جنسیت نوزاد خود را تعیین کنید؟ خب تا چند سال پیش شما هنگام رابطه جنسی کار خودتان را انجام می دادید و بعد از آرزو می کردید که مثلا پسردار یا دختردار شوید! اما این روزها از روش های آزمایش شده و واقعی تا روش های اشتباه و نادرست در همه جا شنیده می شود. چه پسر بخواهید چه دختر، روش هایی وجود دارد که شانس شما را در این مسیر بیشتر می کنند. مطمئنا هیچکدام از روش هایی که در این مقاله توضیح داده شده است را نمی توان به طور قطعی موثر دانست و حتی بعضی از آن ها فقط خرافات هستند، اما به قول خودمان کاچی بهتر از هیچی…

بدون معطلی برویم سراغ لیست برای تعیین جنسیت نوزاد پسردر بارداری!

۱۰ نکته برای تعیین جنسیت نوزاد پسر

زمان تخمک گذاری خود را بدانید

خیلی واضح به نظر می رسد اما وقتی که می خواهید باردار شوید باید از زمان دقیق آن مطلع شوید. این روزها لوازم و کیت های پیش بینی زمان تخمک گذاری در همه داروخانه ها پیدا می شود. حتی می توانید در اینترنت جستجو کنید و به کمک هزاران مقاله ای که پیدا می کنید، می توانید زمان تخمک گذاری تان را تعیین کنید.

تا جایی که می توانید رابطه جنسی را به زمان تخمک گذاری نزدیکتر کنید

نکته باحالی است؟ اسپرم مرد شناگر پرسرعتی است ولی به طور همزمان خیلی سریع هم می میرد. اسپرم زن می تواند زمان بیشتری زنده بماند و خود را به تخمک برساند. با نزدیک کردن زمان رابطه جنسی به زمان تخمک گذاری، به رفقای مرد کوچکمان این زمان را می دهیم تا خودشان را به تخمک برسانند.

با پوزیشن رایج رابطه جنسی خداحافظی کنید

خب وقت این رسیده است که با وضعیت رابطه جنسی که رایج است خداحافظی کنید (حداقل برای الان!) وضعیتی را انتخاب کنید که در آن رابطه جنسی به صورت عمیق تری انجام شود، برای مثال رابطه جنسی ایستاده ( به این صورت که خانم بالا باشد)، یا رابطه جنسی ای که خانم در آن به صورت چهار دست و پا باشد. این یک نکته اولیه است. هرچه قدر رابطه جنسی عمیق تر باشد، اسپرم های مرد را به رحم نزدیک تر می کنیم و مسافت سفر آن ها را کوتاه تر می کنیم و نهایتا شانس ان ها برای پیروزی را افزایش می دهیم.

مثل مردها غذا بخورید

نه واقعا. بنا به دلایلی اسپرم مرد، محیط های قلیایی ( یا محیط هایی که کمتر اسیدی باشند) را بیشتر دوست دارد. پس برای افزایش خاصیت قلیایی متخصصان گوشت قرمز، غذاهای نمکی و جوش شیرین دار را توصیه می کنند. پس بدو دختر. بدو یک میان وعده قوی بخور!

ارگاسم داشته باشید!

ارگاسم یکی دیگر از نکاتی است که به ایجاد یک محیط قلیایی و نهایتا به تعیین جنسیت نوزاد پسر کمک می کند. این نکته را حتما مد نظر داشته باشید، چراکه برای پسردار شدن بسیار توصیه می شود.

از تقویم قمری چینی ها استفاده کنید

هزاران نفر روی این روش تعیین جنسیت نوزاد قبل از بارداری قسم می خورند. این روش صدها سال است که وجود دارد. این روش براساس سن مادر و زمانی که برای انتخاب جنسیت جنین اقدام می کند، کار می کند. از تقویم برای تعیین زمان رابطه جنسی برای انتخاب جنسیت نوزاد استفاده می شود. بعضی از متخصصین تقویم قمری ادعا می کنند که این روش در ۹۹% مواقع دقیق و کارآمد است. خب چرا از آن استفاده نکنیم؟

شوهرتان شورت پادار بپوشد

اسپرم پسر از گرما متنفر است پس شوهرتان را ترغیب کنید تا شورت پادار بپوشد تا منطقه تناسلی او خنک بماند و اسپرم های مرد نیز خنک و تازه باشند. همچنین به شوهرتان یادآور شوید که حمام آب گرم نگیرد.

شربت سرفه؟

این خرافات است یا نه؟ بعضی زن ها قسم می خورند که پیش از رابطه جنسی یک قاشق شربت سرفه بخورید. آیا واقعی است؟ متخصصین معتقدند که داروهای سرفه و گلودرد حاوی ترکیبی از گایافنزین هستند که به رقیق شدن ماده لزج گردن رحم کمک می کند و در نتیجه سیر اسرم مرد هموارتر می شود. بسیاری از زن ها از این روش برای بارداری سریع تر استفاده می کنند و ممکن است که این روش برای تعیین جنسیت نوزاد پسر نیز موثر باشد.

ماه را چک کنید

این نکته به طور قطع یک خرافات قدیمی است. اما افسانه به این صورت است که رابطه جنسی در شبی که ماه ربع است، حتما منجر به پسردار شدن می شود. س تقویمتان را چک کنید و دنبال شبی باشید که ماه در آن یک چهارم باشد.

به شوهرتان قهوه بنوشانید

بعضی ها معتقدند که اگر شوهر پیش از رابطه جنسی یک فنجان قهوه بخورد، شانس شما برای تعیین جنسیت نوزاد پسر در بارداری افزایش می یابد. شاید کافئین باعث می شود که اسپرهای حاوی ویژگی های مردانه سریع تر حرکت کنند!

در این جا ۱۰ نکته  برای پسردار شدن در رابطه جنسی به پایان می رسد. آیا این نکات نتیجه بخش بودند؟ چه کسی می داند، اما حداقل می توان گفت که امتحان کردن آن ها بامزه است.



:: برچسب‌ها: راهنمایی هایی برای پسر شدن جنین ,
:: بازدید از این مطلب : 1813
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

عکس/نوزادی که اشک میلیون‌ها نفر را درآورد!

سلامت نیوز: انتشار عکسی از یک دوقلوی 11 روزه در شبکه های اجتماعی احساسات کاربران را در سراسر جهان برانگیخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، در این تصویر، یکی از این دو نوزاد، برادر دو قلوی خود را – که فوت کرده است – با مهر و محبت و در حالی که لبخند معصومانه ای به لب دارد در آغوش گرفته، به طوری که انگار می خواهد برای اخرین بار با او خداحافظی کند.

به گزارش “القدس العربی”، این عکس در همان ساعت های اول انتشار، بیش از 6 میلیون بازدید کننده در شبکه های اجتماعی داشت.
این دو قلو به نامهای “میسون” و “هوک” در بیمارستانی در “سنت لویس”، یکی از شهرهای اصلی امریکا در ایالت میسوری به دنیا آمدند.

“هوک” به دلیل شکاف در پرده دیافراگم – که یک بیماری مادرزادی و شایع در میان نوزادان است- فوت شد.
گفتنی است طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده در بیمارستان کودکان در بوستن امریکا، از هر 2500 کودک یک نفر بر اثر این عارضه می میرد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: عکس/نوزادی که اشک میلیون‌ها نفر را درآورد ,
:: بازدید از این مطلب : 1386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

احتمال افزایش آلرژی در کودکان با مصرف آنتی بیوتیک

معمولا داروهایی مثل آنتی بیوتیک به خاطر ساختاری که دارند در صورت استفاده مکرر میتوانند برای کودکان، مضر واقع شوند و آن ها به عارضه هایی مانند آلرژی دچار کنند؛ برای همین است که میگویند هرگز خود درمانی نکنید و بدون مشورت پزشک، آنتی بیوتیک مصرف نکیند. همچنین محققان دانشگاه اوترخت هلند در پژوهش خود، چندین مطالعه منتشرشده بین سال های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۵ که شامل صدها هزار نفر بودند را بررسی کردند و به نتایج ارزشمندی در این زمینه دست یافتند که در ادامه این نتایج را برایتان بازگو خواهیم کرد.

فریبا احمدی زار، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: «مصرف آنتی بیوتیک در سنین اولیه زندگی با افزایش ریسک ابتلا به اگزما و تب یونجه که نوعی زکام بهاره در اثر حساسیت است، مرتبط است.»
درمان با آنتی بیوتیک در دو سال اول زندگی با افزایش ۱۵ تا ۴۱ درصدی ریسک ابتلا به مشکلات پوستی نظیر اگزما و افزایش ۱۵ تا ۵۶ درصدی ریسک ابتلا به حساسیت فصلی بهاره در سنین بالاتر مرتبط است.
طبق این مطالعه، ریسک بروز هر دو شرایط در بین افرادی که دو دوره آنتی بیوتیک دریافت کرده اند در مقایسه با کسانی که یک دوره دریافت کرده اند نیز بیشتر است.



:: برچسب‌ها: احتمال افزایش آلرژی در کودکان با مصرف آنتی بیوتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 1500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()